dijous, de març 29, 2007

CRETINITZACIÓ

Bona tarda,
Ja fa dies que m'aguanto, però ja no puc més.
La putrefacció ha arribat definitivament a la política catalana.
Quin ridícul, quina vergonya, quina manera de perdre el temps.
M'estendria, però no em portaria enlloc i em faria perdre més el temps. Passo.
QUINA RÀBIA!!!

Ja tenia raó en Pedro Ruiz quan referint-se als polítics (esos cómicos) deia: Ocupan el centro de la pista de un circo de vanidad e incertidumbres...

Amb tot el respecte al Circ, aquesta gent estan arribant a límits insospitats del encara més difícil, sempre amb una facilitat exasperant i amb aquella cara de: "yo solo" com deia en Tortell Poltrona.

Senyors meus, de moment heu aconseguit sumar un vot a la abstenció. Espero que amb aquesta tonteria que porteu a sobre, no aconseguiu fer-me migrar.

I encara el senyor Guinart, va publicant: Presenta't a les eleccions!!!

Amb quins colors? o el que és més gros: amb quina cara? amb quina vergonya?

Quins collons!!! I tot això ho feu per nosaltres? Doncs per mi, us podeu quedar a casa, i amb les manetes quietetes que les vostres dones us ho agraïran.

Us he acabat posant a tots al mateix sac, ho sento, però sé que tard o aviat m'acabareu decebent. Potser d'aquesta manera no i us haig d'acabar demanant perdó, però ho dubto, a més vosaltres també teniu aquesta manera de fer, sempre acabem pagant justos per pecadors.

Salut,

3 comentaris:

Blogger sombretti ha dit...

Estàs emprenyat o només m'ho sembla?

En qualsevol cas, et diria que no t'abstenguis, perquè ha costat molt que poguessim votar. Vota en blanc o nul o a un partit de fer risa (que és el que faré jo), però anar-hi, s'hi ha d'anar.

Trobut.

29/3/07 21:20  
Blogger oscar.euautosh ha dit...

Ja fa molt temps que sense saber-ho voto a un partit de fer riure. Massa trobut.

Precisament és el fet que ha costat tantes vides el poder anar a votar és el que em fa emprenyar.

Aquesta gent no tenen ni la mes petita idea del que es porten entre mans i si la tenen, no deixen de demostrar-nos dia rere dia que son uns complerts ineptes.

A la empresa privada, senzillament, no servirien.

Colla de passarells.

30/3/07 08:23  
Blogger oscar.euautosh ha dit...

és molt trist que ara mateix:erc, ciu, psc, ppc, icv i ciutadans, tinguin el mateix credit que: el club de fumetes, una altra democràcia és possible, si yo no soy curro jimenez que hago con este trabuco, escons en blanc, etc...

30/3/07 12:22  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici