dijous, de març 15, 2007

GEOMETRIA VARIABLE


Ahir, estava mirant LOS HOMBRES DE PACO i en un moment d'anuncis, vaig fer zapping i vaig caure al programa de referència.

Tenien de convidats a:

Enric Juliana, sots-director i delegat a Madrid de La Vanguardia, Gorka Landáburu, director de Cambio 16 i víctima d’ETA, Eduardo San Martín, sots-director d’ABC, Fernando González Urbaneja, president de la FAPE (Federación Española de Asociaciones de la Prensa), Milagros Pérez Oliva, periodista de El País.

Debatíen sobre si era evitable la crispació.

Em varen atrapar en un debat com Deu mana, a on es respectaven els torns de paraula, parlant molt intel·ligentment i erudita.

Tot el meu respecte, cap al presentador / moderador del programa (Joan Tàpia) i als convidats.
Jo, de gran, vull ser com ells.

Salut,

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici