dimarts, de gener 30, 2007

una enquesta per analitzar el fenomen de la abstenció.

Una enquesta feta per el gobern català per anlalitzar el fenomen de la abstenció a Catalunya, revela que la majoria dels ciutadans que no van votar les eleccions autonòmiques del 1 de novembre passat, son persones "menors de 35 anys i que acostumen a parlar castellà a casa".

Au, ja tenen dades. A currar-s'ho.

Lògicament, això no vol dir que jo no sigui, o pugui ser abstencionista. Clar.

Que no n'he sigut fins ara, però és cap a on m'han portat les darreres eleccions.

Molt haurà de canviar la situació política, per que em vegin a les urnes les pròximes eleccions. Fa anys que ho dic, però cada any, em poso a escoltar-los en pre-campanya, m'enganxo durant la campanya, i sempre hi ha algú que em toca els nassos i em fan anar a votar.

S'ha acabat!!! o no!!! Déu méu quina falta de criteri...

De fet, el que faci o no a les pròximes eleccions, encara està per veure i lògicament hi ha molts factors que m'influiràn.

El que jo volia comentar-vos, és que ara la pilota és al taulat dels nosttres estimats polítics, que tan es sacrifiquen per a nosaltres. Fa senyor Guinart?.(Aquesta aclucada d'ull amb certa ironia, va per el seu escrit "presenta't a les eleccions" al bloc: http://jmguinart.blogspot.com/ també publicat a l'Escalenc.)

De fet, si els grans "cappos" fessin cas als polítics locals, potser si que arribarien a trobar una solució. Una de bona vull dir, però molt em temo, que el que faràn, serà dissenyar una campanya publicitaria, per a captar el vot abstencionista i no crec que aconsegueixin gaire res, i si ho aconsegueixen, no serà pas fruit del seu esforç, ni d'una demostració de talent, sino de, posar un grapat de calers sobre una taula, per que uns publicistes es trenquin les banyes per fer que aquests joves, el dia de les eleccions pensin en desviar-se un moment del seu camí i passin per el seu col·legi electoral i deixin la papereta.

Egoïstament, veient el perfil del abstencionista i pensant quina pot ser la seva intenció de vot (Partit Popular), a mi, ja m'esta bé que es quedin a casa.

Si, si, políticament incorrecte, però jo, no en soc pas de polític, no?

5 comentaris:

Blogger sombretti ha dit...

Jo he pensat exactament el mateix que vós (que no sigui per aixòs que soms amics). Si els que no voten són aquests, millor que no votin...

31/1/07 00:12  
Blogger oscar.euautosh ha dit...

Per això i per força altres coses.
Ahir recordava els viatges a Reus i a Tarraco, paransempla.

31/1/07 08:45  
Anonymous Anònim ha dit...

...igualment no votarien la "millor" opció, sino es unicament escollir entre pseduo-esquerres i dreta (ciu o psc / psoe o pp)...

Salvador

31/1/07 11:17  
Blogger oscar.euautosh ha dit...

és igual, que no votin. ja m'està bé.

31/1/07 11:19  
Anonymous Anònim ha dit...

holes a tothom!

només un petit apunt de caire sentimental: aquesta enquesta ha estat dirigida per un Escalenc, en Quim Brugué.
En Quim és director general de participació ciutadana i una eminència en aquests temes.

apa records

2/2/07 17:38  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici