dijous, de novembre 16, 2006

BE WATER MY FRIEND...

L'animal aquest, no només fotia uns pinyos que t'hi cagues i feia anar els Munchacos amb una facílitat meravellosa, sinó que a més tenia una filosofia de vida, que estava creant escola. Des de la projecció de la seva primera pel·licula als Estats Units, la quantitat de matriculacions a escoles d'arts marcials, va pujar exponencialment, així com la obertura de nous centres on s'hi impartien classes.
Una de les seves màximes (una de tantes...) era: Knowing is not enough, we must apply. Willing is not enough, we must do. La traducció més o menys, vindria a dir: No n'hi ha prou en saber, hem d'aplicar els coneixements. Voler no és suficient, hem de fer. Aquesta màxima la tinc escrita a un post-it i enganxada a la pantalla de l'ordinador a la feina. La llegeixo desenes de vegades al dia.
On vull anar a parar amb això, és en fer-vos coneixedors de la meva filosofía de vida.

És absolutament eclèctica, doncs com sabeu els que em coneixeu, soc altament influenciable. La meva màxima, és: Ara? Quina mandra...

3 comentaris:

Anonymous Anònim ha dit...

aq tb és la meva de maxima.
per això no solo fer gaires comments als blogs de la penya i per això alguns s'enfaden.
haig de deixar de jugar al civilization III i llegir més als meus companys que tenen bolgs.
potseraixi solucionaré algun temilla que tinc amb alguns d'ells.
tai lof iu mutx
peti

22/11/06 19:31  
Anonymous Anònim ha dit...

que se besen! que se besen!!

sombres

22/11/06 21:46  
Blogger oscar.euautosh ha dit...

u que passa, és que no sé si hi ha un typing mistake i diu ai lof iu mutx referint-se a mi, o si li diu indirectament a en tai. que ignoro si té o no un bloc. ara m'ho miraré al bloc d'en teixi.

23/11/06 08:43  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici