divendres, de novembre 03, 2006

torneeeeem-hi... sembla que no tingui res a fer avui...


el cel ben blau per teulada
parets de penyasegats
les gavines fan niuada
en un racó arrasserat
veuen com passen les barques
plenes de braus pescadors
veuen el mar sense onades
les barques aparellades
sempre de dos en dos...

doncs eus aquí una barca plena de braus pescadors...
en sombretti de la sombra, en xavi, en pep crespo, en salvador plà i gaspà (poso el nom i cognoms per que hi ereu tots tres... estaves refetot, eh?) i al mig en captain merryll stuving
no se si la foto la va fer la meva encantadora dona la mnk que ara en penjaré una foto, si no us pensareu que me la invento, o l'indescriptible jordi pla gironès altament conegut com en nyuissimo.

4 comentaris:

Blogger sombretti ha dit...

Eu Sauva, contrariament a la resta de la raça humana, amb els anys s'aprima i té més cabell.

Com el Vallès, no hi ha res.

6/11/06 00:01  
Blogger oscar.euautosh ha dit...

no podriem dir que vos hagueu pujat gaire de pes amb els anys...
amb el tema dels cabells no ens hi posarem, que tu i jo, com diria l'avi miquel: quan més anem menos valem...

6/11/06 09:06  
Blogger sombretti ha dit...

ara m'he comprat un crecepelo!!

i funciona, m'està sortint pel (buenu, borrissol) a les entrades.

el problema és que aquest cabell que surt és tan fi que a la que et deixes d'aplicar la pòcima màgica, et cau en quatre dies.

i si no he pujat de pes és com bé saps a les moltes hores que em passo al gimnàs cremant calories.

6/11/06 21:28  
Blogger oscar.euautosh ha dit...

jo, quan vaig començar a fer servir "crecepelo" em va sortir molt més pel on ja en tenia i al cap va continuar caient... o sigui que va ser un fracas total...

6/11/06 22:10  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici