divendres, de maig 22, 2009

Una altra de nostàlgica...

Sombretti, Petitó, Marcaza... va por ustedes i per les nits que ens quedàvem al Si No Fos en petit comitè.

Si ara no marxo,
sortiré d’aquí borratxo.
Si em feu prendre un altre trago,
ben segur que no me’n vaig.
Si ara em feu beure,
ja no pararem de beure,
que us conec de fa molts anys.
Si ara no marxo,
sortiré d’aquí borratxo,
cantarem fins amarar-nos
de cançons i de conyac.
Avui, com sempre,
per no res cremem les veles,
a la barca dels torrats.
Avui beurem,
pels amors que mai no hem tingut,
per la ressaca que tindrem demà,
per tantes hores que hem passat tots junts
I avui beurem,
pels amics que per el camí hem perdut,
per tot allò que ens fa enyorar el passat,
per tot allò que ens fa enyorar el futur.

Ai, ai, ai... que grans.

P.S.: Dilluns 18 de maig va fer disset anys que vaig tenir l'accident amb moto.

4 comentaris:

Anonymous Marc Teixidor ha dit...

Per molts anys!!

22/5/09 17:03  
Blogger oscar.euautosh ha dit...

Sènquiu.

22/5/09 17:27  
Blogger David Petit ha dit...

que gran aq cançó, cada cop que la sento s'em posa la "gallina de piel", no puc evitar-ho.Hasta me faria plorar, sniff...

I això del triplet del barça, que sigui ja dijous, l'hagin guanyat o no, pro que pleguin d'atabalar ja amb lo puto barça....

23/5/09 12:02  
Blogger oscar.euautosh ha dit...

que gran aquesta cançó i que gran en petitó i te l'he fet rimar per què t'hi puguis...

es veu, però, que ser del barça és tan bo.

26/5/09 17:33  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici