dimecres, de febrer 20, 2008

NI DÉU, NI PÀTRIA, NI BARÇA





BONA NIT A TOTHOM.


Avui, vinguent cap a casa, m'he dit: Calla!!! Ja t'en recordes que tens un bloc?


Carai, doncs si, em vaig empadronar i tota la colla, o gairebé, ens vam reunir a l'Escalenc (que ben trobat) a fer un sopar de germanor i celebrar-ho. (això per fer referència al darrer post)


M'haig de comfessar: I és que estic de puta mare, d'ençà que som s'estiu, gairebé no recordava, el què és viure tranquil.


Aquest estiu, vaig conèixer l'Ona, personatge preciós en cos i ànima, que va apareixer gairebé per accident i amb qui vaig començar un flirt d'estiu. Aquest (flirt d'estiu), s'ha convertit en una història increïble que està durant inexplicàblement i que (crec que per part dels dos) no té data per ésser acabada. Tot i que ambdós som conscients que en qualsevol moment pot morir, degut a la diferència d'edat (ella en té 64) i la seva posició social benestant. Tothom es pensa que només la vull per els calers... és el què té ésser un Playboy... Mercè, Mercè amb tu sempre és nit d'estiu...


A la feina tot va bé i esperem que així segueixi.


Continuo jugant a bàsquet amb el CB Cinclaus (filial del CB L'Escala) Si tot va bé, esperem que si, aquest any, potser acabo guanyant (per primera vegada a la vida) una lliga, però està resultant tant terriblement fàcil que no tindrà cap mèrit.


- Tu, quants partits heu jugat?


- Disset


- I quants dius que n'heu guanyat?


- Disset tu... pim pam.


Conyes a part i tenint clar que tots els rivals es mereixen un (cert) respecte, com a persones humanes que son, està siguent realment fàcil.


De moment em sembla que ja ho deixo per avui, m'hauria de proposar escriure més sovint, ho sé, procuraré fer-ho (no prometo res).


Si algú es pregunta per què el títol del post d'avui, son dues les raons: Primera, que no volia parlar de cap dels tres temes i em sembla que ho he acomplert i segona, surt d'una samarreta que té el meu gran amic Sombretti della Sombra, que trobo senzillament genial i que, per irreberent, m'encanta.


Salut i rumba

4 comentaris:

Anonymous Anònim ha dit...

Eiiii....ja era hora que donéssis senyals de vida per aquí,no???
Ja veig que tot va de conya!! Com ha de ser...

Petonets a tu i a l´Ona (i als trastitos)!!!

20/2/08 09:52  
Blogger oscar.euautosh ha dit...

Epa!!!
Seràn donats.
A veure quan ens veiem (vàlgui la redundància).
Salut,

20/2/08 10:16  
Blogger Ivan ha dit...

L'autor ha eliminat aquest comentari.

22/2/08 12:07  
Blogger Ivan ha dit...

IEEEEEEEEEEEPPPPP!!!!!

Pensava que aquest blog ja havia passat a la història... Tio, des del 29 de novembre no ens havies explicat res, sort de l'SKYPE sinó... el que et dic: "la nostra relació ja no és com abans, ja no és el que era.. JIJIJI
Per cert, la foto de la paltja és cosa fina eh? L'Escala?

Ara que ja l'has presentat en societat, dóna records a la noieta que et treu la son...Ciuda't nanu!

22/2/08 12:09  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici